XEF

XEF
Primer Aniversario

domingo, 11 de marzo de 2012

NEUS OLMOS, Fallera Major BENLLOCH

Li vaig demanar a Neus, a través d'una amiga comuna Pilar,
que em passés alguna foto i m'explicarà un poc la seva història fallera
 per publicar-la en el blog.
I de seguida m'ho va enviar tot.
He de demanar-li  disculpes per haver tardat a publicar-ho
però tenia molta feina pendent d' organitzar fotos per la pàgina.
Finalment ací vos deixe un poc
qui es eixa xica oberta i simpàtica
 que representa aquest 2012 a la Falla Benlloch.


Vaig néixer un 14 de octubre 1982.

En la meua família la única fallera que hi havia era la meua tia Loles
 que era de la Falla Benlloch
Aixi que des de ben xicoteta em treia en tots els actes...
i per això vaig ser fallera de la seua comissió fins l'any 93

Després vaig passar a formar part de la Falla Tetuan
on vaig passar molt bons moments sobretot en la meua amiga Marian Soler
Des de que en l'any 89 la meua tia va ser Fallera Major de la Falla Benlloch,
 jo volia seguir el seus passos ,
 i per fi, l'any 2008 vaig fer realitat el meu somni
representant a la Falla tetuan i compartint tot un any amb la meua fallereta
 Blanca LLuch i Salinas,
de la que guarde un molt bon record.

Va ser l'any 2009-2010 quan vaig tornar a la falla
que em va vore desfilar per primera vegada...


Vaig tornar a la Benlloch on tota la colla de gent meravellosa que hi ha
em va convèncer per a ser fallera major aquest any l'any 2012...
Any que estic gaudint com una xiqueta amb sabates noves
perquè el sentiment de ser fallera major de la teua comissió..,
 no hi han paraules que el puguen descriure.
--------------------------------
Aquest exercici tinc la sort de compartir-lo amb Susana, Pablo i Oscar... 
i uff, si començara a parlar d'ells no acabaria mai..!!!
tot el que diria son coses bones..
ells compleixen també un somni..
i junts anirem guardant records inoblidables sempre en la nostra memòria..

1 comentario: