XEF

XEF
Primer Aniversario

viernes, 5 de octubre de 2012

¿ Hay alguien ahí ?


Fa ja uns mesos que no escrivia res en el blog ... ja sabeu el treball, l'estiu ....
però avui m'he decidit a trencar el meu silenci.

NO se que vos passa! NO se que és el que faig malament!

Totes les setmanes m'arriben les estadístiques de Xàtiva en fotos i no em puc queixar (són més que bones)
i aquesta setmana per a la meva sorpresa hem augmentat la família.
Ja som gairebé 30 fans més i això a hores d'ara és difícil.
Però després em feu que em desmoralitze...


Cada vegada pugeu menys fotos i vos costa posar el "ME GUSTA" en les que comparteixen els altres... i bé comentar-les, ja impossible.
Em torne boja buscant gent que vulga compartir fotos increïbles com les ultimes publicades i després es queden una mica disgustats davant tan poca resposta...
Els pocs valents que encara m'ajuden en aquesta tasca d'apropar-vos l'autèntica Xàtiva compartint fotos i comentant es van cansant de ser els únics...

i jo .... no veig el final del túnel!

Teniu en compte que aquest no és el meu treball i va començar com un hobby i m'absorbeix molt temps i no tinc ajuda de cap tipus d'organisme públic.
Si vos avise d'alguna cosa és perquè m'assabente jo. Ningú em comunica res ... excepte excepcions molt concretes: alguna Falla, SPAX, Associacions culturals...


Vos demanaria un últim esforç... perquè si no així no podem continuar...

Gràcies



5 comentarios:

  1. Mónica Martínez Rubio5 de octubre de 2012, 7:29

    Neus, jo crec que el problema no es teu ni de lq gent que es fan de la página, el problema es de facebook, jo també tinc una página i les publicacions no arriben a molta gent, jo ho he comprovat fent la mateixa publicació a la página i al perfil i la gent respon més al perfil. Un altra sin les publicacions dels demes en la página, des de que han fet el nou "format" les publicacions del demés no es veuen igual.
    No te desanimes que es una página molt xula!! Un abraç.

    ResponderEliminar
  2. no se equivoqueu.... vivim en un poble de seminfots, on tot el mon mira i es queixa, pero ningun fa un brot pel del costat, on tots van de "vojeurs" TOTS tenim alguna poto per el calaixos, TOTS coneguem a algu que mos la escanejaria TOTS coneguem a algu que ens diria com muntarla. hui no..... millor dema, i mentres a mirar el que fan els altres. AÇO ES LO MES CARACTERISTIC DE LA SOCIETAT VALENCIANA I SOCARRADA ... i mira que me fa mal diro

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tu ho fas molt bé, senzillament crec que es tracta d'un poc de desídia per part de la gent. Si se cediren a la pàgina les fotos familiars (segur que tots tenim alguna foto feta en algun lloc de Xàtiva) amb ja quasi 4000 seguidors que té XeF, la quantitat de fotografies aportades seria enorme, no hi hauria lloc al desanim i tots ens enriquiríem. Fem un esforç, no és tan difícil col•laborar i molt menys donar-li al ME GUSTA. Ànim i avant!

      Eliminar
  4. Acabe d'entrar aci, després de vore la página del facebook; no tinc fotos antigues propies, encara que si que he arreplegat algunes a través d'Internet; pero si que en tinc de actuals; soc un enamorat de Xátiva i tot lo que represnta per a mi. A banda d'un blog que tinc referit al meu hort que tinc prop de Xátiva, també fa uns quants anys vaig fer una página a internet dedicada a les Fonts de Xátiva; si vos interesa, la pugeu visitar "www.fuentesdejativa.es".
    I te promec que t'enviaré fotos de les que tinc; i en son unes cuantes ja que de mí diuen els meus amics que soc un "guiri en ma casa"...
    Per cert, enhorabona per el blog y el facebook

    ResponderEliminar